I cinque culori chjave di a primavera è l'estate 2023 venenu!

Ricertamenti, WGSN, l'agenzia di predizione di tendenza auturità, è coloro, u capu di suluzioni di culore, anu annunziatu inseme cinque culori chjave in a primavera è l'estate 2023, cumprese: culore di lavanda digitale, charm red, sundial yellow, tranquility blue and green.Frà elli, u culore di lavanda digitale più attesu torna ancu in 2023!

img (1)

01. Digital Lavender - Coloro code.: 134-67-16

img (2)

WGSN è coloro predicanu inseme chì u violeta tornerà à u mercatu in 2023 è diventerà u culore rappresentativu di a salute fisica è mentale è u mondu digitale straordinariu.

A ricerca mostra chì i culori cù lunghezze d'onda più brevi (cum'è viola) ponu suscitarà a pace interna è a tranquillità di e persone.U culore di lavanda digitale hà e caratteristiche di stabilità è armunia, chì ripiglià u tema di a salute mentale chì hà attiratu assai attenzione.Stu culore hè ancu assai integratu in a cummercializazione di a cultura digitale, piena di imaginazione è debilitatu a fruntiera trà u mondu virtuale è a vita reale.

img (5)
img (6)

U culore di lavanda hè senza dubbitu un purpure chjaru, ma ancu un bellu culore, pienu di charm.Cum'è un culore di curazione neutru, hè largamente utilizatu in categurie di moda è vestiti populari.

img (4)
img (3)

02. luscious red - codice di culore: 010-46-36

img (7)

Charm red marca u ritornu ufficiale di culore luminoso digitale cù una grande stimulazione sensoriale à u mercatu.Cum'è un culore putente, u rossu pò accelerà a freccia cardiaca, stimulà u desideriu, a passione è l'energia, mentre chì l'incantu distintivu rossu hè abbastanza ligeru, dendu à e persone una sperienza sensoriale istantanea surreale è immersiva.In vista di questu, stu tonu diventerà a chjave per l'esperienza è i prudutti digitali.

img (9)
img (8)

In cunfrontu cù u rossu tradiziunale, u rossu charm mette in risaltu più i sentimenti di l'utilizatori.Attrae i cunsumatori cù u so charm infettivu rossu.Aduprà sistemi di culore per riduce a distanza trà l'utilizatori è aumentà l'entusiasmu di cumunicazione.Credu chì parechji disinfettori di u produttu preferiranu usà un tali sistema rossu.

img (11)
img (10)

03. sundial - codice di culore: 028-59-26

img (12)

Cum'è i cunsumatori tornanu à a campagna, i culori organici chì venenu da a natura sò sempre assai impurtanti.Inoltre, a ghjente hè sempre più interessata à l'artisgianatu, e cumunità, stili di vita sustinibili è più equilibrati.Sundial yellow, chì hè un culore terrestre, serà amatu.

img (14)
img (13)

Comparatu cù u giallu brillanti, u giallu di u sole aghjunghjenu un sistema di culore scuru, chì hè più vicinu à a terra è u soffiu è l'incantu di a natura.Hà e caratteristiche di simplicità è calma, è porta un novu sensu à a ropa è l'accessori.

img (15)
img (16)

04. Tranquil blue - codice di culore: 114-57-24

img (17)

In u 2023, u blu hè sempre a chjave, è u focu hè spustatu à u culore mediu più brillanti.Cum'è un culore vicinu à u cuncettu di sustenibilità, u tranquillu blu hè chjaru è chjaru, chì hè faciule d'associà cù l'aria è l'acqua;Inoltre, u culore simbulizeghja ancu a pace è a tranquillità, chì aiuta i cunsumatori à luttà contra l'emozioni ripressi.

img (19)
img (18)

U blu di tranquillità hè apparsu in u mercatu di vestiti di e donne high-end, è in a primavera è l'estate di u 2023, stu culore injecterà idee muderne novi in ​​u turchinu medievale è penetrà tranquillamente in tutte e principali categurie di moda.

img (21)
img (20)

05. Copper Green - codice di culore: 092-38-21

img (22)

Verdant hè un culore saturatu trà u blu è u verde, chì emette vagamente un sensu digitale dinamicu.U so culore hè nostalgicu, spessu reminiscente di vestiti sportivi è di vestiti esterni in l'anni 1980.In i prossimi staghjoni, u ramu verde evoluzione in un culore luminoso pusitivu è energicu.

img (24)
img (23)

Cum'è un novu culore in u mercatu di vestiti di divertimentu è di strada, u verde di cobre hè previstu di liberà più a so attrazione in 2023. Hè suggeritu d'utilizà u verde di ramu cum'è un culore di staggione croce per inject new ideas in tutti i principali categurie di moda.

img (26)
img (25)

2.5D Anti Luce Blu Tempered Glass Screen Protector per iPhone 11 Pro Max


Tempu di post: 13-sep-2022